pátek 14. března 2014

Morsmordre !


Nemůžu o sobě říct že jsem špatná blogerka, protože se za blogerku nepovažuji, haha..
Prostě sem píšu jen tak pro radost, a protože si to čte pár kamarádek.

Takže kde jen začít. 4.Března jsem měla jak do Prahy(literární soutěž), jenže se to přesunulo a jedu až 26. , upřímně doufám že se umístím na nějaké místě, určitě Vám dám vědět. :)
28. jsem měla jet do Prahy znovu, na výstavu Tima Burtona, kde bude mít i autogramiádu, na tu je ale lístek zvlášť, a nevím kde bych vzala tolik peněz, takže pojedeme s mužem nějaký další víkend.
Na koncertech Pipes and Pints, jsem zjistila že je celkem nevýhoda být abstinent, koncert byl fakt super, konečně jsem osobně viděla Monicu a jejího bráchy, ale ta horší část byla že jsem zachraňovala a hlídala opilé kamarádky :D
Na Valentýna jsem byla fotit s jednou úžasnou slečnou, se kterou doufám ještě něco spácháme :) Zatím nemám upravené všechny fotky, protože je časově vytížená, ale aspoň tu trochu vám ukážu :) Při focení na nás samozřejmě všichni blbě koukali, a já si na některé fotky sundávala brýle, a jelikož mám 4dioptrie, můj výraz je takový zajímavý... :D

Sdělím vám mé dva veliké cíle pro letošní rok : 1. Pracovat na vysněné postavě!!
                                                                       2: Dopsat a vydat svoji knihu !!




Začala jsem se bavit s kamarádkou, se kterou jsme se nepohodly a moc mi chyběla. Teď ji mám zpátky, i přesto že už to není jako dřív, ale aspoň něco..
Ve skříni se objevilo pár nových věcí, ale ty sem dávat zbytečně nebudu, mám je pro zájemce na instagramu ^^
Fakt už jsem ráda že je teplo, ty kabáty a ryfle mě už štvali. Konečně nepřijdu domů ze školy potmě, a ráno když v 6 jdu je také světlo, hned se mi do té školy chce více. Doufám že se to zase ve škole uklidní, teď jsou to samé testy a zkoušení.. a já bych tak ráda dělala plno jiných věcích, jako šla konečně někam s Verunkou, šla s Vrend do čajovny a po nákupech, sešla se s kráskou Raven, fotila, psala.. a tak aspoň cvičím, ale jen doma, protože jako chudý student nemám na to abych byla ve fitku každý den -.-
 Ani nějak už nevím co bych vám řekla, ale bylo mi řečeno ať něco napíšu, tak jsem něco sesmolila. spíše sem dám fotky..
Poslední 3 jsou moje vlastní umělecké :P

Mějte se pěkně !

PS : slibuji že se polepším a budu spát častěji, napište  mi, o čem byste si chtěli přečíst :)

Miluji ty silonky !



Pipes.
Ještě střízlivé kamarádky :D

Pipes and Pints měli úspěch !

S Monicou

S Vrendýnou v backstegi :D
Profi.

Dcera Bellatrix!!


Ztracená


Miluji svoje tetování


Mé vlastní fotky, moc ráda fotím, jen zatím není moc času.
Pustit si řádky destruktivní poezie rovnou do žil

Oči jsou bránou do duše

Rusalko bledá !












2 komentáře:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ budu čist všechno jenom piš! random fotky se daji sehnat všude♥♥ juhuuu

    OdpovědětVymazat
  2. aaaw, sweetie, my dvě se totálně musíme sejít <3 Ty fotky jsou nádherné, opravdu povedené :)) A jen piš, piš, všechno si přečtu.

    OdpovědětVymazat