neděle 29. prosince 2013

Just now

Ahoj,
tak jak jste si užili Vánoční svátky ? Podle mě prostě Vánoce bez sněhu nejsou Vánoce, kdyby aspoň byla zima, ale tady bylo nějakých 7 stupňů..
Ale jinak to bylo fajn, baví mě spokojené výrazy rodiny při rozbalování dárků.
Největší radost jsem měla z nového foťáku a povolení tetování !
Takže teď mi ho kreslí slečna, na které mi moc záleží a obdivuji ji :)
Rozhodla jsem se že si návrhy nechám vždy kreslit od žen, které mám ráda, nebo je obdivuji, inspirují mě..
Takže si nějaké musím nakreslit i já sama :D Haha jo jsem narcis    Jenže to už maluje líp i moje 7 letá sestra, možná zvládnu 3 letící netopýrky na klíční kost. To mám natrénované :D

A co jste našli pod stromeček Vy, co Vás potěšilo ? :)




Žijete doopravdy svůj život nebo jen přežíváte ode de ke dni ? Co když jste jen chátrající kostra obalená kusem masa ? Co děláte pro to aby ve vašem nitru nebyla smutná prázdná místa zašlá prachem ?
Žijete právě tady a teď ? :) Já se snažím, ačkoliv ne vždy je to lehké a ne vždy to jde. Nikdy totiž nevíte jako co nebo kdo se narodíte v příštím životě, pokud vůbec.. Tak si tento život užijte na plno !



  • Plán akcí

Plus v lednu ještě půjdu na tattoo ale zatím nevím kolikátého

 10.Ledna..

  • Umělkyně Striga z Prahy bude mít vernisáž v Brně ! Její tvorba Zde
18. Ledna
  • Bude vyhlášení soutěže Sugartbat.com a nákup za 1500kč . Vyhraje ten kdo má nejvíc like, můžete mi ho dát tady pokud chcete :) 
19.Února

  • koncert Pipes and Pints + kapela Boy

4. Března

  • navštívím Prahu, pojedu na vyhlášení výsledků literární soutěže o cenu Filipa Venclíka. Pokud se umístím budete mít možnost si moje dílo přečíst :)

28. Března

  •  pojedu do Prahy zase, Tim Burton bude mít výstavů svých děl, a dojede ji osobně zahájit <3 Už teď přemýšlím co si obleču xD

Mám takový nápad, jelikož mě teď moc nenapadá o čem psát, tak o čem by jste chtěli abych napsala příběh ? :) pište do komentářů a já nějaký nápad vyberu  x)

A teď  nějaké fotky :)

Fialová mi tentokrát tak krásně chytla díky tomu že pod ní byla červená .



Ježíšek má vkus ^^







Už i s dárečky
i s 13. cm podpatkem jsem stále malinká :D






5 komentářů: