neděle 8. prosince 2013

Ještě jsem nezmrzla

Pěknou neděli všem ! :)

Bohužel teď skoro nic nestíhám, takže dnešní příspěvek je hodně krátký.
Konečně jsem dospala esej do soutěže Filipa Venclíka, zítra jdu na poštu jí poslat ! Ale výsledky budu vědět až 4.Března, kdy pojedu do Prahy na vyhlášení :) Rozhodně dám vědět, držte mi palce ^^
(Téma bylo Mamma mia)

Konečně se tady objevilo i pár vloček sněhu, doufám že napadne nějaký na Vánoce ! Máte rádi sníh ?:)

Psaly jsme se sestřičkou Ježíškovi, a tak jsem si napsala o tetování. A mamce se líbí můj nápad!
jen mi řekla ať si to pořádně rozmyslím, v pátek se jí zeptám jak to asi vypadá (Musím využít šance že budu mít svátek, tak snad!!)
Už jsem si ho i namalovala (je jiné než jaké jsem chtěla jako první, to si nechám až jako druhé) jenže jsem zjistila že moje ruka je moc malá, takže ho musím namalovat jinak :D

Dnes jsme zdobili stromeček, vždy jsme ho zdobili až kolem 23. protože taťka ho dřív nekoupil, ale letos mamka dupla a už je hotovo :D
Co vy, už máte nazdobeno ? Těšíte se na Vánoce ? A už pečete cukroví ? :) Já miluji tu vůni, která se pak nese celým domem, už se těším až budu dělat kokosky a kokosový kmen (Jsem ujetá na kokos.. :D)
Foceno mobilem, a rozmazané je to schválně :P

^.^ Mrs. Santa


1 komentář:

  1. Drahá, musíš mi tu povídku pak dát přečíst, jsem hrozně zvědavá! :) Zatím..budu držet palce. Do března je to dlouho, to bude napínavé čekání O__O

    OdpovědětVymazat