středa 9. října 2013

Blood to my blade

Tak jdu s kůži na trh, přidávám první outfit..
Teď jsem ležela dva dny doma v posteli skrz zdravotní problémy, ale dnes jsem se musela vydat na poštu tak jsem to rovnou vyfotila.
Teda řeknu Vám to je ale dřina ! Najít v domě místo kam položit foťák aby se to jakš takš dalo a nemuselo to být v zrcadle, no nakonec se mi to povedlo a z "milionu" fotek se mi přece nějaké jen líbí :D
Je to hodně jednoduchý, já vím, ale mě se to v celku líbí :)
Jsem celkem nervozní z toho, snad mě neukamenujete.. >.<
Měla jsem samozřejmě ještě kabát ale v tom se mi fotit nechtělo.
Zjistila jsem že si musím koupit nějaké zlaté doplňky, krom tohoto pásku a cvočků na jedněch botách nic  takového nemám...

A aby článek nebyl jen o tom jak jsem šla na poštu (kde jsou mimochodem hrozně protivný paní za okýnkem), tak vám řeknu jak upřímně nesnáším Deskriptivní geometrii. Je to snad ten nejhorší předmět na škole, a to je co říct když máme i Fyziku a strašně "fajn" učitele. Naštěstí mi tento předmět letos už končí, to snad i oslavím o prázdninách..
Tak dost kecání, musím jít vymyslet jak ten rys narýsovat.. zatím se mějte :)







12 komentářů:

  1. Jo to znám..focení oufitu doma na samospoušť..už to ani nedělám, protože mi to zabere šíleně času a vyjde tak jedna fotka z pěti :D. A koukám, nemáme náhodou stejné boty?...Hmkové rádoby litas? Ty miluju, jsou děsně pohodlné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci taky takový punčochy! U nás je nemaj O_x
    PS: Jsi krásná ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Koralínko, když mě nemá kdo fotit, mamka řekla ať si naprdnu.. ale zabralo mi to teda spoustu času xD
    a stejný botky máme, viděla jsem je u tebe, jsou úplně perfektní, právě jsem si ji chtěla objednat z ebay a pak jsem je viděla v H&M a bylo jasno.

    Moni tyhle jsou z Tchiba.. xD a děkuji <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsou fakt boží! Ty z ebay jsou naopak děsně nepohodlný:D. Mě teď taky nemá kdo fotit no a navíc teď hadry moc neřeším, když chodím skoro jen na praxi (kde se stejně převleču) a pak domů :D. Do školy trochu jo, ale po celém dni ve škole vypadám dost děsně :D.

      Vymazat
    2. Já jsem právě chtěla ty s ostnama od Ježíška, tak teď nevím xD
      Právě, když jsem ve škole od 7 a doma až ve 4 tak opravdu nevypadám tak dobře jak ráno v 6 a to všichni spí, tak se nemůžu přece fotit.. xD

      Vymazat
  4. Ooo, sluší ♥
    A tiež dobre poznám to trápenie so samospúšťou. Preto nemám kopu aj dobrých outfitov pofotených, lebo sa obliekam na poslednú chvíľu a potom nestíham hľadať nejaké miesto a miliónkrát cvakať, kým vyjde nejaká schopná a ostrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to taky tak že budu mít nafocené jen něco. A Děkuji :)

      Vymazat
  5. na té druhé fotce ti to fakt moc sluší! :) víc článků, budu pravidelnej čtenář:D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná :) co jineho dodat ...jsem další pravidelný čtenář ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velké potěšení že mezi čtenáři bude i voják *.*

      Vymazat
  7. Opravdu klobouk dolů, jsi mimořádně vkusná a moc Ti to sluší:) Doufám, že podobných fotografií uvidíme více:)

    OdpovědětVymazat