neděle 20. října 2013

Krása je jediným pravým úkolem básnictví.

Pěkný nedělní večer ^^
 jak se máte a jaký jste měli víkend ? :) Já jsem nakonec nebyla na koncertě ale v Pátek v městském divadle s taťkem. Na muzikálu, bylo to celkem fajn , taťka je spokojen a aspoň do mě nerýpe :D v Sobotu jsem měla v plánu učení a kreslení na tašku  (šperky budou později, obrázky jsou špatně vytištěné) ale nakonec jsem jela s přítelem do Brna, přijela za námi kamarádka z Ostravy :) večer jsme šli s přítelem do sklípku za známými. Takže odtud jsou mé dva outfity *.*
No a v neděli jsem se učila a rýsovala, u rysu jsem se pěkně naštvala protože zas bylo hrozný zadání a já vůbec nevěděla jak to udělat o.O Tento týden ve škole bude na nic, máme naplánováno plno testů.. Ještě že pak je pár dní volno *.*
A jak to jde vám ve škole ?

Slíbila jsem vám povídku, mám ji rozepsanou a tento týden bych ji mohla snad dokončit :)
Pokud to vyjde tak šperky budou i na prodej, už mám pár zájemců tak snad budu šikovná a vše se povede tak jak má :)
Snad brzy uvidíte i můj návrh na tetování, který jsem svěřila své drahé přítelkyni, kterou znám jen chvilku ale mám pocit jako by to byl celý život :)
( na dovolení furt pracuji, a vypadá to že úspěšně, hlavně to nezakřiknout! )

Pohrávám si s myšlenkou že začnu chodit do nějakého dramatického kroužku, strašně by mě to bavilo, ale nevím jak bych vycházela s časem :/ Potřebovala bych aby měl den o pár hodin víc! Nestíhám skoro nic, kromě učení, jak smutné.

Tak dost keců, teď fotky :P




Páteční ouftif ^^
(Omlouvám se za pozadí...)



V bílé mě jen tak nepotkáte :)





Detail botek, protože tyhle mi vybíral a kupoval sám taťka :)

Sobotní outfit ^^



Miluji ten piercing *.*


S mužem :)


Tak snad se outfity líbily :)
Pokusím se ozvat v průběhu týdne, ale spíše počítám až zase víkend. Zatím se mějte krásně a užívejte podzimu! Nejlépe s teplým čajem, dobrou knihou a v posteli.

4 komentáře:

  1. Jéé, vždyť ti ta bílá sluší :)) Ale oba outfity jsou skvělé, líbí se mi :33

    Návrh pilně promýšlím ^^ Chci aby to bylo něco výjimečného :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásná jako vždycky, a máte s mužem nejkrásnější botky ^^

    OdpovědětVymazat