sobota 12. října 2013

Pipes and Pints

Sakriš, sobota večer a já zase hniji doma, to je na nic.
Šla bych někam na koncert, pořádně si užít  <3
Asi někam na punkovej, tam jsou super lidi a atmosféra. (Neříkám že jinde ne ale mám chuť na punk)
Další sobotu mám jít s kamarádem na pivo, za maturitu, tak třeba něco podnikneme i většího. Yess!

A tak tu sedím v křesle s pizzou, poslouchám tohle a přemýšlím :)

Na VV jsem se seznámila s velmi fajn slečnou co má velmi podobný vkus jako já, a není ani z druhé strany ČR, tak snad se s ní uvidím i naživo :)
Vlastně znám plno fajn slečen (přes net) se kterýma bych se chtěla moc vidět na živo, měla bych s tím něco udělat.

Mám v plánu si vyrobit šperky, už mám obrázky vytištěné  ( Děkuji Vašíku :* ) i komponenty,  až na ten nejdůležitější- pryskyřici. Ale tu bych si mělo v příštím týdnu objednat, už se těším. Pokud se mi to povede tak sem dám fotky, tak mi držte palce ! Jako poslední DIY kousek jsem si nakreslila botky, originál stojí pár tisíců, které nemám, tak jsem to vyřešila po svém, a myslím že se mi dost povedly.
Objevila jsem úplně boží kryty na mobil se zombie princess,  tak už vím co si zabalím pod stromeček xD

Jen tak mimo řeč, už dva roky mám píchnutý septum, a až teď jsem se rozhodla ho nosit viditelně, a mám z toho neskutečnou radost <3 Rozhodla jsem se tak protože moje oblíbená blogerka, si ho nechala píchnout a tím mě k tomu "dokopala".  Nevím čeho jsem se furt bála.. Lidi sice blbě čučí, ale to oni dělají furt takže to zas taková změna není.
Dala jsem si cíl, do vánoc/narozenin.. být nejhodnější dcera aby mi mamka dovolila tattoo, mám návrh i peníze by se našly, jen to dovolení není. Když ho nedostanu tak budu muset ještě rok počkat >.<

Přemýšlela jsem jaké mužské povolání je nejvíce atraktivní...a pro mě je to jednoznačně voják  *.* A co pro Vás ?:)
(Mám spolužáka vojáka, musím se sním vyfotit !)

V brzké době napíši nějakou povídku a dám ji sem, abyste si mohli udělat představu o tom jak píši. Nedávno mi jedna slečna řekla " Tahlle báseň je stejně krásná jako ty, vlastně ne.. je dokonalá jako ty .." to mě neuvěřitelně potěšilo.

Tak zatím pac a pusu :*
PS : nějaké fotky z posledních týdnů





Kniha od řecké spisovatelky dodnes spojovanou s lesbickou láskou

Septum

Zbožňuji nadkolenky


9 komentářů:

  1. Lú..mas pravdu, musime udelat fotku ;) kvuli Tobe bych i v te uniformě přijel.Septum ti velice sluší a je dobrý krok ho nosit viditelně.. a nemůžu se dočkat tetování-budeš ještě úžasnéjší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, chci tě domů. Ten septum, nadkolenky, brýle...úžasnoucné. :) Romča

    OdpovědětVymazat
  3. Septum je fakt to, co tě dělá kompletní..Prostě boží! Jinak na povídky se moc těším:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak to se těším, až si nějakou povídku přečtu.
    Btw, septum ti hrozně sluší a vůbec..jsi moc hezká, skvělý styl..prostě *____*
    A to o té slečně z VV je ták milé <3 Doufám, že se někdy potkáme..(a taky doufám, že to bylo mířeno na mě :'D a ne na nějakou další slečnu :'D to by byl trapas)
    Raven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to myšleno na tebe :*
      , nikdo jiný mi nenapsal.. xD
      A děkuji :)

      Vymazat
    2. Uff...to jsem ráda :'D Tak v tom případě také děkuji..za taková milá slova :3

      Vymazat
  5. Mě se septum hrozně líbí, jen o trochu menší. :)) vypadáš skvěle a lidi ať čumí, jsou to retardi :D

    OdpovědětVymazat