sobota 5. října 2013

Straight to number one

Ahoj,
možná se tu objeví někdo kdo zná můj starý blog.. nemohu se na něj dostat z nějakého neznámého důvodu, a tak zakládám nový :)
Asi se divíte proč Obscurus Lux... tak to protože jsem Lucie, jméno latinské původu kde znamená světlo, což je latinsky Lux,  a jelikož jsem Black, a černá se mi v latině nelíbila tak jsme zvolila Obscurus = tmavé/tlumené. ...... Tlumené světlo, těší mě ^^

Budu sem psát tak nějak o všem, hodně vlastní povídky, básně x)
Pokusím se přidávat třeba i outfity, nápady, DIY.. od všeho něco.

A budu doufat v nějaké čtenáře ^^



 Lux Obscurus 

3 komentáře:

  1. Ahoj Tlmené svetlo, tiež ma teší :D
    Som rada, že mám ďalší blog na stalkovanie, muhehe, tak veľa šťastia s ním. A teším sa na články a fotky :P

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji mnohokrát, budu se snažit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ňuch, těším se :3 Rozhodně to vypadá na zajímavé čtení ;D

    OdpovědětVymazat